Reparatieverzoek

Controleer voordat u een reparatieverzoek indient even wie er verantwoordelijk is voor het verhelpen van het probleem. In de folder Reparaties van A tot Z  kunt u terugzien voor welke reparaties wij verantwoordelijk zijn.

Wanneer een reparatie écht niet kan wachten, kunt u ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken via ons reguliere nummer. U wordt buiten onze openingstijden doorverbonden naar onze storingsdienst. Wanneer u aangeeft dat het om een spoedmelding gaat, sturen we zo snel mogelijk een monteur naar uw woning. Voorbeelden van spoedmeldingen zijn grote lekkages, stroomuitval of het stukgaan van de bel in een zorgwoning.

CV, MV, WTW & Airco

Wanneer u een storing heeft aan een van bovenstaande installaties kunt u rechtstreeks contact opnemen met onze onderhoudspartner Volta Limburg. Zij kunnen dan direct een afspraak met u inplannen, zodat het probleem zo snel mogelijk verholpen kan worden.

U kunt hen bereiken via: 088 – 027 88 89.
Alle andere gebreken meldt u bij WoonGoed 2-Duizend.

Rioolproblemen

Ook bij Rioolproblemen neemt u contact op met WoonGoed 2-Duizend.
Wij zetten uw melding vervolgens door naar de juiste partij.

Glasschades

Vanaf 1 juli 2017 kunt u lid worden van het Glasfonds van WoonGoed 2-Duizend. Dit is een soort collectieve glasverzekering. Wanneer u als lid van het Glasfonds glasschade heeft, kunt u contact opnemen met ons. Indien u geen lid bent zijn wij enkel verantwoordelijk voor het herstel van glasschades met een technische oorzaak (zoals lekkend isolatieglas).

Reparatieverzoek formulier

In geval van een mankement aan een raam:

Persoonsgegevens:

Upload Max. 5Mb. Alleen bestanden toegestaan.