WoonGoed 2-Duizend
Pastoor Vranckenlaan 4
5953 CP Reuver
Telefoon 077-476 7777
E-mail wonen@woongoed2-d.nl
Routebeschrijving

Contact

Klachten, vragen of verzoeken

Bent u een huurder of woningzoekende en heeft u een vraag of een klacht?
Dan vragen wij u ons een email te sturen waarin u het onderwerp uitlegt: wonen@woongoed2-d.nl
Vergeet hierbij niet uw geboortedatum, naam en adres te vermelden. Met deze gegevens kunnen wij u sneller helpen.

U kunt ook onderstaand contactformulier invullen.

Kantooradres

Pastoor Vranckenlaan 4
5953 CP Reuver

Openingstijden kantoor en telefonische bereikbaarheid


Maandag t/m donderdag        

08:30 - 16:30 uur
Vrijdag 08:30 - 12:30 uur

Weekenden
en buiten openingstijden

Enkel storingsdienst bereikbaar voor noordgevallen.
Via ons algemene nummer: (077) 476 77 77.

In verband met de feestdagen hebben we op twee dagen aangepaste openingstijden.

Op donderdag 21 december is ons kantoor vanaf 15:00 uur gesloten.
Op dinsdag 2 januari is ons kantoor vanaf 10:00 uur geopend.

Uiteraard is onze storingsdienst buiten deze openingstijden wel gewoon bereikbaar.
Tijdens de kerstdagen zijn wij gewoon geopend van 8:30-16:30 uur.

Postadres

Postbus 4789
5953 ZK Reuver

Telefoonnummers

Algemeen nummer: (077) 476 77 77

Bankgegevens

IBAN: NL17 RABO 0143 6039 81
BIC: RABONL2U
KvK Midden-Limburg: 13017362
Btw-nummer: NL805423515B01
RSIN/fiscaal nummer: 8054.23.515

Reparatieverzoeken

Is er iets kapot, heeft u glasschade of een verstopte afvoer?
Voor een snelle afhandeling verzoeken wij u deze melding door te geven met behulp van het reparatieformulier.

U kunt ons ook bellen op (077) 476 77 77

Is er iets mis met uw centrale verwarming?

Vanaf 1 oktober 2017 hebben wij een nieuwe samenwerkingspartner die verantwoordelijk is voor het verhelpen van storingen aan individuele CV-installaties, Mechanische Ventilaties (MV), Warmte-terugwinning (WTW), Airco's en zonneboilers.

U kunt hierdoor bij storingen niet langer direct contact opnemen met Breman Service of Fraku BV.

Storingen kunt u telefonisch of per mail aan ons doorgeven. Wij zorgen er vervolgens voor dat Volta geïnformeerd wordt en het probleem binnen korte tijd verholpen wordt.

Is er iets mis met de afvoer van water?

Dan kunt u zelf bellen met RRS (Riool Reinigings Service). Afhankelijk van de oorzaak van het probleem kunnen de kosten voor eigen rekening zijn. Bel hiervoor het gratis nummer 0800 099 13 13

 

Met vragen, klachten of opmerkingen kunt u onderstaand formulier invullen.

 

Contact formulier