WoonGoed 2-Duizend
Pastoor Vranckenlaan 4
5953 CP Reuver
Telefoon 077-476 7777
E-mail wonen@woongoed2-d.nl
Routebeschrijving

Contact

Klachten, vragen of verzoeken

Bent u een huurder of woningzoekende en heeft u een vraag of een klacht?
Dan vragen wij u ons een email te sturen waarin u het onderwerp uitlegt: wonen@woongoed2-d.nl
Vergeet hierbij niet uw geboortedatum, naam en adres te vermelden. Met deze gegevens kunnen wij u sneller helpen.

U kunt ook onderstaand contactformulier invullen.

Kantooradres

Pastoor Vranckenlaan 4
5953 CP Reuver

Openingstijden kantoor en telefonische bereikbaarheid

Ons kantoor is op maandag t/m vrijdag geopend van 8:30 uur tot 12:30 uur.

Telefonisch zijn we op maandag tot en met donderdag van 8.30 uur tot 16.30 uur bereikbaar.
Op vrijdag zijn we telefonisch bereikbaar van 8.30 uur tot 12.30 uur.

Postadres

Postbus 4789
5953 ZK Reuver

Telefoonnummers

Algemeen nummer: (077) 476 77 77
Indien het telefonisch erg druk is kan het voorkomen dat de verbinding na enige tijd in de wacht te hebben gestaan verbroken wordt door onze huidige telefooncentrale. Mocht het voorkomen dat u ons hierdoor niet kunt bereiken, dan willen we u vragen per mail contact op te nemen: wonen@woongoed2-d.nl

Bankgegevens

IBAN: NL17 RABO 0143 6039 81
BIC: RABONL2U
KvK Midden-Limburg: 13017362
Btw-nummer: NL805423515B01
RSIN/fiscaal nummer: 8054.23.515

Reparatieverzoeken

Is er iets kapot, heeft u glasschade of een verstopte afvoer?
Voor een snelle afhandeling verzoeken wij u deze melding door te geven met behulp van het reparatieformulier.

U kunt ons ook bellen op (077) 476 77 77, keuze 1.

Is er iets mis met de afvoer van water?

Dan kunt u zelf bellen met RRS (Riool Reinigings Service). Afhankelijk van de oorzaak van het probleem kunnen de kosten voor eigen rekening zijn. Bel hiervoor het gratis nummer 0800 099 13 13

Is er iets mis met uw centrale verwarming?

Dan kunt u het servicebedrijf zelf bellen:

Huurders in de gemeenten Echt-Susteren, Roermond (Swalmen),
Maasgouw (Ohé en Laak en Stevensweert), Roerdalen en Leudal:
Bel hiervoor Breman Service Weert: (0900) 82 12 174

Huurders in de gemeente Beesel:
Bel hiervoor Fraku BV in Venlo:
- van 8.00 uur tot 12.00 uur en van 13.00 uur tot 16.30 uur: (077) 351 20 70
- van 12.00 uur tot 13.00 uur en na 16.30 uur: (06) 52 52 71 07

Let op: huurders in de woonwijk Bösdael:

U kunt een storing aan de verwarming rechtstreeks melden bij Breman op telefoonnummer (0900) 82 12 174
en een datum en tijdstip voor de afspraak inplannen.

Met vragen, klachten of opmerkingen kunt u onderstaand formulier invullen.

Contact formulier