Storingsmeldingen CV, WTW, MV, Airco & zonneboiler

27 september 2017

Vanaf 1 oktober 2017 werken wij samen met een nieuw onderhoudsbedrijf. Volta Limburg verhelpt vanaf nu alle storingen aan uw CV ketel en andere technische installaties zoals het WTW, de MV, de airco en de boiler. Vanaf 1 januari 2018 zijn zij ook verantwoordelijk voor het onderhoud en de vervanging van deze systemen.

Wanneer u problemen met uw verwarming ervaart kunt u contact opnemen met ons. Dit kan van maandag tot en met donderdag tussen 8:30 uur en 16:30 uur en op vrijdag tot 12:30 uur telefonisch via ons reguliere nummer (077) 476 77 77. Buiten deze tijden kunnen enkel noodgevallen via dit telefoonnummer doorgegeven worden. Verder kunt u storingen te allen tijde via het reparatieformulier op onze website melden.

Probeer bij het melden van uw problemen zo specifiek mogelijk te zijn, zodat het probleem zo snel mogelijk verholpen kan worden. Net als bij de reguliere reparatieverzoeken, geven wij uw reparatieverzoek dan door aan Volta Limburg.

Het onderhoudsbedrijf neemt bij minder dringende storingen vervolgens binnen 24 uur contact met u op om een afspraak in te plannen. Uiteraard worden noodgevallen binnen enkele uren na de melding verholpen.

Vanaf 1 oktober neemt u bij een storing of calamiteit aan uw CV-ketel dus contact op met WoonGoed 2-Duizend. Onderhoudsbedrijven Breman Service Weert en Fraku BV Venlo zijn dan niet langer uw aanspreekpunt.
Volta Limburg neemt enkel storingen van individuele installaties aan. Wanneer u in een complex met een collectieve installatie woont, verandert er voorlopig niks.

Om er zeker van te zijn dat wij u de juiste dienstverlening kunnen geven, worden uw NAW-gegevens (Naam, Adres & Woonplaats) gedeeld met Volta Limburg.